7/24 Call Center: +36-1-24-00-475

Cégtörténet

SOS_Hungary_Assistance_cegtortenet1995
Az S.O.S. Hungary Orvosi Szolgálat 1995-ben alakult meg. A társaság már a kezdeti időkben is kizárólagos partnerévé vált a legnagyobb külföldi utasbiztosító társaságoknak és mentő repülőgépes szolgálatoknak. Munkánk eredményeképpen ma már több, mint 100 biztosítótársaságnak, illetve azok assistance szolgáltatóinak vagyunk partnerei.

2000
Az utasbiztosítók üzleti tevékenységében az egészségügyi segítségnyújtás mellett egyre nagyobb hangsúlyt kapott a gépjármű-segélynyújtás is, ezért 2000-ben megalakult az SOS Assistance Hungary Kft., mint az SOS csoport másik cége, a technikai segítségnyújtás koordinátora.

Így cégünk teljes körű assistance szolgáltatást nyújt a hazánkba látogató vagy huzamosabb ideig itt tartózkodó külföldi állampolgároknak, illetve a Magyarországon áthaladó tehergépkocsik biztosítóinak is.

2006
2006-ban adtuk át az új, alarmcentrummal egybeépült mentőállomást, mely a szintén ezen a bázison található orvosi rendelővel együtt folyamatos szolgálatban üzemel.

2007
2007 óta cégünk a belföldi, utasbiztosítási kötvények assistance szolgáltatását is ellátja, vagyis immár a külföldi utazásaik során bajba került honfitársainkon is tudunk segíteni. Ezzel párhuzamosan a magyar állampolgárok részére teljes körű kárrendezést is kínálunk.

2008
2008 óta az S.O.S. a márka assistance területén partnereivel számos páneurópai tenderen indult el, és többet meg is nyert, így pl. a Porsche, MAN, Nissan elektromos autók valamint a Michelin gumi assistance feladatait is az SOS Assistance végzi.

2009
2009 folyamán cégünk kiépítette az un. “home assistance” szolgáltatói hálózatát, amely országos szinten folyamatosan, a hét minden napján üzemel. A háztartási gépek hibaelhárítástól kezdve a lakás vagy lakóépület megrongálódott víz-, gáz-, fűtésrendszerének javításán, zár és üvegjavításon át a teljes kivitelezésig, felújításig gyakorlatilag bármely, a háztartásban előforduló problémát lefedi szolgáltatásunk.

2010
2010 óta alarmcentrumunkban átfogó számítástechnikai fejlesztéseket valósítottunk meg, például a szélsőséges körülmények között is üzembiztos, úgynevezett duplikált szerverrendszert, vagy a saját fejlesztésű ügyviteli szoftverünket, amelybe partnereink online betekintést nyernek, ezáltal is gyorsítva az ügyfelek kiszolgálását és átláthatóvá téve az assistance koordinátorok intézkedéseit.

2012
2012-ben került sor a mentőgépkocsik- és az orvosi ügyeleti gépkocsik cseréjére.

Projektek és együttműködés

Cégünk a partnereivel közösen több magyarországi projekt kidolgozásában vett részt.

Termékfejlesztési munkáink

  • magyar formanyomtatványok elkészítése,
  • ÁSZF véleményezése,
  • ügyfélszolgálati protokoll kialakítása,
  • kártörténet adminisztrálására alkalmas közös internetes felület fejlesztése.

Megbízóinkkal kialakított jó viszonyunk a problémák közös átgondolásának és az ügyfeleink érdekét legfontosabbnak tartó személetmódnak köszönhető. Mindkét fél számára a magas színvonalú szolgáltatás mellett kiemelten fontos a költséghatékonyság, illetve a kapacitások lehető legteljesebb kihasználtságára való törekvés.