ISO 9001:2015

Minőségpolitika 

A SOS ASSISTANCE HUNGARY KFT. MINŐSÉGPOLITIKÁJA 

A SOS Assistance Hungary Kft. fontos célkitűzése Megrendelői, Megbízói elégedettségének biztosítása,  és ezzel együtt tevékenysége jövedelmezőségének folyamatos fenntartása. 

A szervezet törekszik a piacon elfoglalt helyének megtartására és lehetőség szerint növekvő részesedés  megszerzésére. 

Ezek a célkitűzések csak akkor érhetők el, ha versenyképes, hibátlan terméket/szolgáltatást nyújtunk  Megrendelőink számára a szerződésekben vállalt kötelezettségeink maradéktalan betartásával. 

Ezért rugalmasan alkalmazkodunk Megrendelőink elvárásaihoz és igényeihez, s feladatainkat  mindenkor magas színvonalon teljesítjük. 

Mindent megteszünk azért, hogy Megrendelőink feltétlen megbízható és korrekt partnert találjanak  bennünk. 

A célkitűzések megvalósítása érdekében olyan hatásos minőségirányítási rendszert kívánunk  működtetni, amely garantálja termékeink állandó, kifogástalan minőségét, folyamatos fejlesztését, s  ennek következtében Megrendelőink megelégedettségét. 

Elképzeléseink megvalósítására a vezetőség kialakította a minőségirányítási szervezetet, melynek  feladata a rendszer fenntartása és fejlesztése. 

Valamennyi alkalmazottunk felelős saját munkája minőségéért, a hibás termék továbbjutásának  megakadályozásáért, illetve a nem megfelelően végzett tevékenység megszüntetéséért. 

Hosszú távú együttműködési kapcsolatot kívánunk kialakítani mindazokkal a beszállítóinkkal, akik  azonosulnak cégünk minőségi célkitűzéseivel. Elvárjuk tőlük, hogy munkájukat a SOS Assistance  Hungary Kft. követelményeinek megfelelően végezzék, és folyamatosan fejlesszék, hiszen tevékenységi  láncolatunk szerves részét képezik. 

A minőség fenntartása, fejlesztése érdekében a vezetőség támogatja és megköveteli a folyamatos  képzést és önképzést. 

Állandóan törekszünk termékeink, szervezetünk és tevékenységeink fejlesztésére is. 

Elvárjuk, hogy minden alkalmazott személyes tudásával és felelősségével járuljon hozzá a fenti  minőségpolitikai célok megvalósításához és a Cég sikeréhez. 

A vezetőség gondoskodik arról, hogy a fenti társasági szintű célok keretében minden érintett  munkatársunk számára meghatározza és egyértelműen közölje a célokat és biztosítja az azok eléréséhez  szükséges erőforrásokat. 

Minőségpolitikánkat elérhetővé tesszük a külső érdekelt felek számára, egyúttal biztosítjuk, hogy  munkatársaink a szervezetünk minden szintjén megértsék és elfogadják azt. 

Budapest, 2022.06.01. 

cégvezetés

[pdf-embedder url=”http://soshungary.hu/wp-content/uploads/2022/11/tanusitvany_MIR_angol_HU20340-22_2022-11-14.pdf”]